Mikä digiajan brändi?

Asiakkaatkin ovat nykyään ympäri verkkoa, niin miksi ei sitten yritykset? Verkkokäyttäytyminen on muuttunut voimakkaasti viime vuosien aikana, jonka vuoksi myös ostotoiminta ja vuorovaikutus ovat muuttuneet. Ihmisten ajankäyttö verkossa on ajanut…

Jatka lukemistaMikä digiajan brändi?
  • Artikkelin kirjoittaja:

Löytäjä saa ostaa?

Verkkokauppa on monen yrittäjän unelma, keino tuoda tuotteet kaikkien verkon käyttäjien ulottuville. Mielikuvissa myyntiä tulee kuin itsestään ja tuotteiden pakkaamiseen tarvitaan ehkä jo lisähenkilökuntaa. Miten verkko todella toimii myyntipaikkana?    Kun…

Jatka lukemistaLöytäjä saa ostaa?
  • Artikkelin kirjoittaja:

Brändeillä luotettavuutta myös verkkoon

Nykyään koko maailmantalous perustuu luottamiseen. Luotettavuuden parantamiseen on monia eri keinoja, esimerkiksi palveluiden turvallisuuden, laadun, tietosuojan tai yrityksen tunnettuuden parantaminen. Nykyisin myös verkkosivut toimivat sillä tavalla, että tietokone kysyy toiselta tietokoneelta:”Voiko tähän verkkosivustoon luottaa?“ Lähes samalla tavalla toimivat myös uudet, mullistavat, blockchain/lohkoketjuteknologiat. Näissä…

Jatka lukemistaBrändeillä luotettavuutta myös verkkoon

Miten tästä eteenpäin

Heräsikö kiinnostus tai haluatko tietää lisää palveluistamme? Ota yhteyttä tai jätä meille yhteystietosi, niin olemme yhteydessä sinuun. Mikäli tiedät jo haluat, jätä meille tarjouspyyntö.