Tukenasi liiketoiminnan kehityksessä

Liikeidea, liiketoimintasuunnitelma, myynti, riskit, rahoitus, rahoitussuunnitelma, tuotto, kannattavuus, arvot, kilpailijat, asiakkaat, segmentointi, markkinointi, brändi, mielikuvat, logo, ilme... Mitä muuta? Paljon muuta. Yrityksen perustamisessa ja sen pyörityksessä tarvitaan monipuolista osaamista, kärsivällisyyttä…

Jatka lukemista Tukenasi liiketoiminnan kehityksessä
  • Artikkelin kirjoittaja:

Pitäisikö vähän uudistua?

Kuluva vuosi on opettanut, että joskus elinolosuhteet muuttuvat tahtomatta ja rytinällä. Tällaiset tilanteet pakottavat yritykset uudistumaan, tekemään muutoksia liiketoimintaansa. Viime vuoden aikana on esimerkiksi otettu valtava digiloikka ja kiritetty yhteen…

Jatka lukemista Pitäisikö vähän uudistua?

Itsestäänselvyyksiä vai räätälöityjä ratkaisuja?

Ostoskeskukset hiljenevät ja kivijalat sammuvat. Kauppa siirtyy verkkoon. Kiitos siitä kuuluu verkkokaupan helppoudelle ja kustannustehokkuudelle, mutta myös vallitsevalle maailmantilanteelle. Ajat ja totutut tavat muuttuvat, mutta siitä huolimatta osa meistä arvostaa…

Jatka lukemista Itsestäänselvyyksiä vai räätälöityjä ratkaisuja?
  • Artikkelin kirjoittaja:

Verkkokauppa nyt tai ei koskaan

Erikoistilanne on aloittanut uuden ajan verkossa. Koitin tilata ruokaa verkkokaupasta, mutta ostoskorin sisältö tyhjentyi itsestään. Toisella kerralla, kun vihdoin pääsin kassalle, olivat sieltä kaikki toimitusajat loppuneet. Sillä hetkellä mietin, että…

Jatka lukemista Verkkokauppa nyt tai ei koskaan
  • Artikkelin kirjoittaja:

Muokkaa markkinointiasi ja aseta viestintäsi poikkeustilaan

Koronavirus levittää lonkeroitaan ja ajaa Suomea ahdinkoon. Siinä missä koronavirus on terveydellinen uhka ihmisille, on se suuri taloudellinen uhka yrityksille. Vaikeiden aikojen ylitse pääseminen vaatii yrityksissä erityisiä toimia ja muutoksia.…

Jatka lukemista Muokkaa markkinointiasi ja aseta viestintäsi poikkeustilaan
  • Artikkelin kirjoittaja:

Mikä ihmeen saavutettavuusdirektiivi?

Julkishallinnon verkkosivuille pakolliseksi tullut saavutettavuusdirektiivi puhuttaa. Mistä tässä oikein on kyse? Saavutettavuusdirektiivi pähkinänkuoressa:• Selkeä käyttöliittymäVerkkosivuston tulee olla helppokäyttöinen, navigointi sivulla selkeää sekä pääsisältö helposti löydettävissä.• Ymmärrettävä sisältöKieli on yleiskieltä, teksti…

Jatka lukemista Mikä ihmeen saavutettavuusdirektiivi?
  • Artikkelin kirjoittaja:

Luovuus ja rohkeus

Mistä on hyvä mainostoimisto tehty? Luovuudesta on mainostoimisto tehty. Luovuus on termi, joka liitetään poikkeuksetta mainostoimistoon. Luovuutta mainostoimistossa tarvitaankin, se on fakta. Visualisuus käsikädessä hersyvän tekstin kanssa, luovat mainostoimiston sielun.…

Jatka lukemista Luovuus ja rohkeus