Tunnemme tuotantoteollisuuden tarpeet
Riiman juuret ovat syvällä tuotantoteollisuuden aloilla. Nämä yritykset ansaitsevat ymmärtävän kumppanin markkinointiin ja viestintään, jotta yrityksen oma henkilöstö saa keskittyä pitämään tuotannon pyörät pyörimässä.
Pohjautuipa liiketoiminta muutaman ison toimijan alihankintatöille tai laajemmalle asiakaspohjalle, on yrityksen huolehdittava näkyvyyden perusasioista.
Oletko vakuuttava ja
viestitkö arvojasi?
Tuotantoteollisuus yrityksen näkyvyys rakentuu yritysilmeen ja verkkosivuston varaan, joten niiden on oltava ajan tasalla ja näytettävä yrityksen parhaat puolet. Yritysilmettä ja verkkosivustoa suosittelemme uudistamaan n. 5-7 vuoden välein tai mikäli yrityksen strategiset tavoitteet tai painopisteet muuttuvat. Esimerkiksi liiketoiminnan kasvun tai yrityskaupan myötä, vientiin valmistautuessa, kilpailutilanteen muuttuessa tai prosesseja uudistettaessa. Jopa yritystä myyntiin laitettaessa uudistuksella voidaan nostaa kiinnostavuutta sekä nostaa yrityksen aineetonta arvo- ja laatumielikuvaa.
Hoitamattomat verkkosivut ja vanhentunut ilme voivat olla yrityksen kaupankäynnin ja rekrytoinnin esteenä.
Nosta yrityksesi arvoa
ja vakauta asemaa
Markkinointiviestintä rakennetaan aina yrityksen strategisten tavoitteiden pohjalta. Vähimmillään se tarkoittaa ajantasaista viestintää yrityksen toiminnasta asiakaspidon ja työntekijäpysyvyyden parantamiseksi. Se on myös pohjatyötä seuraavan vuoden tilauskannan saamiseksi messuilla, alan lehdissä, asiakaskohtaamisissa sekä tietenkin verkosta etsittäessä. Ota näkyvyysarvo talteen kertomalla uudistetusta konekannasta, innovaatioista ja kehityksestä, sekä vastuullisesta toiminnasta ja sertifikaateista.
Ajantasaisella viestinnällä lisäät asiakaspitoa ja nostat työnantajamielikuvaa – turvaat näin tuleville vuosille töiden ja tekijöiden saatavuutta.
Kun
tavoitteesi
on
→ Saada yksi merkittävä tai useampi pienempi asiakas vuodessa
→ Lisätä työntekijöiden ja asiakkaiden pysyvyyttä
→ Tiedottaa sertifikaateista tai ympäristövastuusta
→ Uutisoida projekteista tai konehankinnoista
→ Valmistautua vientiin verkkosivujen kieliversioilla
“
Hyvä ja toiveittemme mukainen ulkoasu, harmoninen värimaailma, sivuston tarkoituksen oikea ymmärtäminen, mukava yhteistyö, ideoita toteutukseen.
// Verkkosivustoasiakas
Myös he luottavat osaamiseemme
SUORAVIIVAISIA ALAA
YMMÄRTÄVIÄ RATKAISUJA
Onko yrityksenne näkyvyys markkinoinnin ammattilaisen käsissä vai hoidetaanko sitä muun kiireen ohessa? Tiedätkö mitä ammattilainen saisi aikaan samalla rahallisella panostuksella? Pyydä tarjous projektista tai jatkuvasta markkinointikumppanuudesta, jolla luodaan aidosti arvoa ja aikaa teille keskittyä omaan erikoisosaamiseenne.