Riima logo.
Palveluyritykset

ASIAKASLÄHTÖISIÄ RATKAISUJA PALVELUYRITYKSILLE

Palvelumyynnin ainutlaatuisuus piilee sen myyntiartikkelissa, palvelussa. Palvelun toteuttamiseksi tarvitaan selkeät strategiset tavoitteet, osaava ja sitoutunut henkilöstö sekä tietysti asiakkaat, jolle palveluita tuotetaan. Palvelu on tuote, joka ”vanhenee” joka päivä. Et voi myydä eilisen työtunteja uudelleen tai parantaa tehokkuutta ylibookkaamalla kalenteria henkilö- tai tilakapasiteettia enempää. Ammattilaisen avulla säästät aikaasi varausten hallinnoinnista, aitojen tekijöiden etsinnästä, palveluprosessien selkeyttämisestä ja näkyvyyden kalastelusta siihen kaikkein tärkeimpään – asiakkaan kohtaamiseen ja palvelemiseen.

Asiakaskokemus on kaiken lähtökohta

Tunnetko asiakkaasi? Miten tavoitat asiakkaasi? Tiedätkö miksi he valitsevat juuri sinun yrityksesi? Asiakaskokemus määrittää sen ostaako asiakas palveluasi ollenkaan tai uudelleen ja mitä hän yrityksestäsi tai palvelustasi kertoo eteenpäin. Palveluyritykselle on tärkeää huolehtia siitä, että asiakkaalle syntyy positiivinen tunne kohtaamisen alusta asti. Asiakaspolkua tutkimalla ja siihen panostamalla tunnistat erilaiset kohtaamispisteet, eli tapahtumat jossa asiakas sekä yrityksesi tai palvelusi kohtaavat. Kohtaamispisteet vaikuttavat lopulliseen asiakaskokemukseen.

Halutessasi mahdollistaa asiakkaillesi saumattoman, positiivisen ja selkeän kokemuksen on sitoutunut markkinointikumppani siihen oikea valinta. Autamme sinua tunnistamaan asiakaspolkusi niin, ettei yksikään kohtaamispiste jää hyödyntämättä. Autamme yritystäsi vahvistamaan brändimielikuvaa ja teemme materiaaleista yhdenmukaista sekä tunnistettavaa, joka myös viestii strategisesti haluttua sanomaa. Muotoilemme palvelusi niin, että se vastaa asiakkaan todellisia tarpeita ja toiveita.

Säästä aikaasi ja lisää johdonmukaisuutta brändinhallinnalla

Miten pitää toiminta yhtenäisenä kun toimipisteitä on useampia? Palveluyrityksille joilla on kaksi tai useampi toimipiste voi olla haastavaa pitää konsepti kasassa ja toimipisteiden toimintaan saattaa syntyä ristriitoja. Yhä useampi asiakas haluaa yhtenäisen kokemuksen. Asiakas odottaa aiemmissa kohtaamisissa saamansa kokemuksen vastaavan edellistä. Strategian mukaisella brändiohjeistuksella ja -manuaaleilla hallitaan suurempia kokonaisuuksia. Miten markkinointikumppani voi edesauttaa toimipisteiden välistä toimintaa? Kun markkinointimateriaalit ja kuvat ovat yhdessä materiaalipankissa ja tarvittaessa jaettavissa asianosaisille virheiden riski pienenee. Tarvittavat materiaalit ovat aina oikeassa muodossa, oikeisiin kanaviin. Tällä tavoin myös brändin ilme pysyy yhtenäisenä ja nopeutat koko organisaation tötä.

Näillä onnistut palvelumyynnin

  • Tunne asiakkaasi
  • Muotoile palvelusi asiakkaille
  • Hyödynnä asiakaspolkua markkinoinnissa
  • Tee yrityksesi näkyväksi ja saavuta asiakkaat sieltä missä he ovat
  • Viesti vahvuuksista ja nosta erottautumistekijät esiin
  • Pidä brändisi yhtenäisenä

Kun
tavoitteesi
on

→  Saada ovipumppu laulamaan ja varauskalenteriin täytettä
→  Säästää aikaa varausten hallinnasta
→  Sitouttaa asiakkaita
→  Kehittää palvelukonseptiasi ainutlaatuiseksi
→  Tehostaa toimintaa

Hienoa että löysimme toisemme – mihin vielä pääsemmekään, kun päästään oikeasti liikkeelle 🙂

// Uuden yrityksen ilme ja verkkosivusto asiakas

Tutustu referensseihin

Myös he luottavat osaamiseemme

HALUATKO
KUULLA LISÄÄ?

Yhteistyö alkaa aina ensimäisestä kontaktista. Ota meihin yhteyttä tai jätä yhteystietosi, niin meiltä ollaan yhteydessä.

Pyydä tarjous

Täytä tiedot, niin olemme teihin yhteyksissä.