RATKAISUT UUSILLE YRITYKSILLE
Kun on aika aloittaa uutta yritystoimintaa tai lanseerata uusia palveluja on tähtäimessä löytää oma kohderyhmä, näkyvyys ja paikka markkinoilta. Lanseerausvaiheessa kokemus tuo varmuutta välttää alun sudenkuoppia ja rohkeutta näkyä. Riima on auttanut lukuisia uusia yrityksiä lanseerausvaiheessa – joten tiedämme mistä puhumme. Tiedämme myös, että alkuvaiheessa markkinoinnin termit ja palvelutarjonnan laajuus saattaa hämmentää. Meillä ei asiakkaan tarvitse olla asiantuntija, me opastamme ja autamme sinua löytämään yrityksellesi sopivan ratkaisun.
Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran – miten vakuuttaa ostaja?
Ostopäätökset tehdään hyvin pitkälti tunnepohjaisesti ja usein jopa ilman kontaktia. Jos ensivaikutelma yrityksestäsi on kömpelö, ohjaat asiakkaat hakemaan palvelua vakuuttavammilta toimijoilta. Ensivaikutelmaan vaikuttavat yrityksen ilme / logo ja verkkosivusto. Jos näitä ei ole tai ne tuovat vääriä mielikuvia ovat ne kaupankäynnin ja yritystoiminnan käynnistymisen esteenä. Sekä yritysilme, että verkkosivusto ovat yrityksesi aineetonta pääomaa, joilla vakuutetaan ja ohjataan asiakasta kohti kontaktia ja ostoja. Lisäksi ammattitaitoisesti toteutettu hyvin optimoitu sivusto alkaa pikkuhiljaa kerryttää verkkonäkyvyyttä ilmaiseksi.
Mistä löydät asiakkaita? Mistä asiakas löytää yrityksesi?
Markkinoinnissa suunnitelmallisuus on kaiken A ja O. Mikäli sinulla on halua tehdä markkinointia itse, niin autamme sinut markkinoinnissa vauhtiin. Kun yritykselläsi on tunnistettava ilme ja verkkosivut, markkinointi on, jopa 30% edullisempaa ja helpompaa.
Seuraava askel on tehdä suunnitelma ja ottaa verkkonäkyvyys haltuun, jotta asiakkaasi löytävät sinut.
Tarkista ainakin nämä kuntoon:
- Googlen My business -profiili
- Sosiaalisen median profiilit
- Markkinointisuunnitelma
Mistä uusi yritys voi saada rahoitusta?
Kun liiketoiminta on tuoretta, eikä tulovirtaa ole ei markkinointiin satsaaminen houkuta. Markkinointia tehdään kuitenkin sen vuoksi, että se tuo tuloja ja nopeuttaa myös maksuttoman näkyvyytesi kasvua verkossa. Uusille yrityksille on olemassa monipuolisesti tukia, jotka ovat tarkoitettu auttamaan yritystä menestymään ja kehittämään tuotteita ja palveluja vetovoimaisiksi. Autamme sinua tukiviidakon kanssa ja annamme ohjeita ja neuvoja myös palvelujen kilpailuttamiseen. Teemme jatkuvasti yhteistyötä yrityksiä tukevien organisaatioiden ja rahoittajien kanssa, joten ohjaamme sinut parhaiden neuvojen ja rahahanojen äärelle. Voit ottaa yhteyttä, vaikka yritys olisi vasta suunnitteluasteella, autamme sinua budjetoimaan yrityksellesi ensimmäisen vuoden markkinointikustannuksia, myös rahoitusta on tarjolla yritys- ja tuoteideoiden kokeiluvaiheeseen.
Pienellä budjetillakin pääsee matkaan
Mikäli lähdet ensivaiheessa omalla rahoituksella liikkeelle ja rahoitusta on vähän käytettävissä, on tärkeää käyttää ne oikeisiin asioihin. Asioita voidaan toteuttaa pala kerrallaan tarpeen mukaan. Tällöin on tärkeää, että asiat suunnitellaan laajennettaviksi ja helposti sovellettaviksi.
Alkuun pääsee ammattilaisen toteuttamalla logolla ja sivustolla, jotka voi saada yhteishintaan alk. parilla-kolmella tuhannella, jolloin ne suunnitellaan elinkaareltaan ja näkyvyydeltään edullisiksi ja kestäviksi.
Lisäksi kannattaa varata digitaaliseen näkyvyyteen mainosrahaa muutamalle kuukaudelle alk. 350€ / kk. Itse tekemällä digimarkkinoinnissa voit säästää joitain satasia. Varaudu kuitenkin tällöin käyttämään aikaasi mainosalustojen opetteluun, kampanjan perustamiseen ja optimointiin, hakusana-analyysiin ja kohderyhmien määrittelemiseen, jotta et heitä mainosrahaasi hukkaan. Näiden asioiden ammattitaitoinen tekeminen on tehokkaan mainosrahan käytön edellytys.
Kun
tavoitteesi
on
→ Lanseerata uusi tuote markkinoille
→ Löytää paikka markkinoilla
→ Saada liiketoiminta käyntiin
→ Löytää asiakkaita
→ Tehdä yritys näkyväksi
“
Hienoa että löysimme toisemme – mihin vielä pääsemmekään, kun päästään oikeasti liikkeelle 🙂
// Uuden yrityksen ilme ja verkkosivusto asiakas
Myös he luottavat osaamiseemme
OLISIKO NYT
HYVÄ HETKI?
Yhteistyö alkaa aina ensimäisestä kontaktista. Ota meihin yhteyttä tai jätä yhteystietosi, niin meiltä ollaan yhteydessä.